ЛЕГАЛ-КОНСАЛТ

Четвер, 27.04.2017, 23:39

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | ЗМІНА КЕРІВНИКА | Реєстрація | Вхід


Послуга "Реєстрація зміни керівника" включає в себе:


1. Підготовка пакету документів для реєстрації змін юридичної особи.

2. Державна реєстрація змін в районній державній адміністрації.

3. Повідомлення про зміну керівника органи статистики та отримання нової Довідки в органах статистики.

4. Повідомлення про зміну керівника державну податкову адміністрацію та отримання нової Довідки форми 4-ОПП.

5. Повідомлення про зміну керівника Пенсійний фонд.

6. Внесення змін до банківської карточки банківської установи, де відкритий розрахунковий рахунок юридичної особи.


Документи для реєстрації зміни керівника:


1. Ксерокопія паспорту (всі заповнені сторінки) нового керівника.

2. Ксерокопія ідентифікаційного номеру нового керівника.

3. Дані про засновників (серія та номер паспорту, де та ким виданий паспорт, адреса реєстрації, ідентифікаційний номер).

4. Ксерокопія останньої редакції статуту юридичної особи.

5. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (оригінал).

6. Довідка з органів статистики (оригінал).

7. Довідка форми 4-ОПП (оригінал).




Меню сайту

Форма входу

Пошук

Календар

«  Квітень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Статистика



Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0