Неділя, 28.05.2023, 20:02
Ліквідація фізичної особи-підприємця Згідно ст. 46 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця проводиться у разі: - прийняття фізичною особою - підприємцем рішення про припинення підприємницької діяльності; - смерті фізичної особи - підприємця; - постановлення судового рішення про оголошення фізичної особи померлою або визнання безвісно відсутньою; - постановлення судового рішення про визнання фізичної особи, яка є підприємцем, недієздатною або про обмеження її цивільної дієздатності; - постановлення судового рішення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця. Підставами для постановлення судового рішення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця є: - визнання фізичної особи - підприємця банкрутом; - провадження нею підприємницької діяльності, що заборонена законом; - неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону. Найчастіше ліквідація фізичної особи-підприємця здійснюється за його власним бажанням, а також є випадки ініціювання припинення підприємницької діяльності органами державної податкової служби (відсутність підприємця за адресою своєї реєстрації, неподання протягом одного календарного року податкових звітів до ДПА). Фізична особа позбавляється статусу підприємця з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця. Послуга "Ліквідація фізичної особи-підприємця" включає в себе: 1. Підготовка необхідних документів для ліквідації ФОП. 2. Підписання довіреності у нотаріуса. 3. Подача документів до районної державної адміністрації про припинення підприємницької діяльності ФОП. 4. Закриття розрахункових рахунків ФОП в установах банків (за наявності таких рахунків). 5. Подача необхідних документів та зняття з обліку в органах державної податкової адміністрації (за відсутності заборгованості). 6. Зняття з обліку в Пенсійному фонді. 7. Отримання у всіх фондах соціального страхування Довідки про відсутність заборгованості зі сплати страхових внесків або отримання Довідки про те, що ФОП не знаходився на обліку у цих фондах. 8. Подача документів до районної державної адміністрації та анулювання Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця. 9. Отримання дозволу в органах внутрішніх справ на знищення печатки та знищення печатки. Документи для ліквідації фізичної особи-підприємця: 1. Ксерокопія паспорта (всі заповнені сторінки) ФОП. 2. Ксерокопія ідентифікаційного номеру ФОП. 3. Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця (оригінал). 4. Довідка про взяття на облік в органах державної податкової адміністрації (форми 4-ОПП) (оригінал). 5. Свідоцтво платника податку (єдиного, ПДВ) - якщо ФОП є платником єдиного податку, то всі Свідоцтва за попередні роки. 6. Повідомлення про взяття на облік в Пенсійному фонді (оригінал). 7. Повідомлення про взяття на облік в органах Фонду соціального страхування від тимчасової втрати працездатності (оригінал) (у разі наявності). 8. Повідомлення про взяття на облік в органах Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань (оригінал) (у разі наявності). 9. Повідомлення про взяття на облік в Центрі зайнятості (оригінал) (у разі наявності). 10. Всі квитанції про сплату єдиного податку (якщо ФОП є платником єдиного податку). 11. Книга форми № 10 (заповнена). 12. Трудовий договір (за наявності найманих працівників). 11. Всі звіти, які подавалися в органи державної податкової адміністрації та Пенсійний фонд протягом всієї діяльності ФОП. 12. Печатка (за наявності).
|
Меню сайтуПошукКалендар
|