ЛЕГАЛ-КОНСАЛТ

Вівторок, 19.03.2024, 09:47

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Про заміну неякісної продукції | Реєстрація | Вхід

Фірмовий бланк

 

 Вих. № ________

від "___” __________ 200_ р.

 

Господарський суд  м. Києва

м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 44 б

 

ПОЗИВАЧ:        Товариство з обмеженою відповідальністю

"_______________"

_________, м. ___________________________,

вул. ______________,  буд. ____, к. ______

р/р № _______________  в АКБ "__________",

МФО __________, код ЄДРПОУ _______________

 

ВІДПОВІДАЧ:        Товариство з обмеженою відповідальністю

"_______________"

_________, м. ___________________________,

вул. ______________,  буд. ____, к. ______

р/р № _______________  в АКБ "__________",

МФО __________, код ЄДРПОУ _______________

  

ПОЗОВНА  ЗАЯВА

про заміну неякісної продукції

на суму ______ (____________________________) гривень

 

           Відповідно до укладеного між нами Договору купівлі-продажу № ___ від "___” _________ 200_ р., за період з "___” _________ 200_ р. по "___” _________ 200_ р. відповідачем нам були продані столярні вироби в асортименті, надалі "продукція” на загальну суму ____________ грн. згідно накладних:

№ ___ від "___” _________ 200_ р. на суму ____________ грн.;

№ ___ від "___” _________ 200_ р. на суму ____________ грн.;

№ ___ від "___” _________ 200_ р. на суму ____________ грн.

Оплата вказаної продукції була нами проведена попередньою оплатою, відповідно до платіжного доручення № ___ від "___” _________ 200_ р. в сумі ________ гривень.

Відповідно до п.п. ___ зазначеного договору, якість поставленої продукції повинна була відповідати діючим в Україні стандартам по якості.

Однак, всупереч зазначеним положенням, поставлена відповідачем продукція не відповідає встановленим вимогам щодо якості, про що свідчить Акт прийому продукції по кількості і по якості, який було підписано в тому числі і його представниками і не відповідає встановленим стандартам по якості. Неякісність продукції полягає в наступному: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Загальна кількість неякісної продукції становила _________ штук на суму ________ гривень. Вказана продукція була повернена відповідачу "___” _________ 200_ р. згідно накладної № ____ (довіреність № _____ від "___” _________ 200_ р.).

Неякісна продукція повинна була бути замінена відповідачем продукцією належної якості, відповідно до п. ____ укладеного між нами Договору, протягом _______ календарних днів від дати повідомлення.

Однак, ніяких дій для остаточного виконання зобов’язань та заміни неякісної продукції відповідачем вчинено до цього часу не було. Наші неодноразові звернення залишалися ним без відповіді.

 Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.ст. 655, 656, 673, 678 Цивільного кодексу України, а також  ст.ст. 54, 66, 67, 83 Господарського процесуального кодексу України, -

 

П Р О Ш У:

 

1. Зобов'язати Товариство з обмеженою відповідальністю "__________” замінити поставлений неякісний товар по Договору купівлі-продажу № ___ від "___” _________ 200_ р.___ в кількості _______ штук, іншим товаром вказаної кількості і належної якості і передати його Товариству з обмеженою відповідальністю "__________”.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "__________” на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "__________” витрати по сплаті державного мита в розмірі _____ гривень (__________ гривень 00 коп.), а також витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу в розмірі 118,00 (сто вісімнадцять) гривень.

3. Забезпечити позов Товариства з обмеженою відповідальністю "_________” до Товариства з обмеженою відповідальністю "__________” шляхом накладення арешту на майно та грошові суми, що належать відповідачеві.

  

ДОДАТОК:  

1. Копія Договору купівлі-продажу № ___  від "___” __________ 200_ р.;

2. Копії видаткових  накладних № ____ від "___” __________ 200_ р., № ____ від "___” __________ 200_ р. і № ____ від "___” __________ 200_ р.;   

3. Копія платіжного доручення № ___  від "___” __________ 200_ р.;

4. Копія накладної на повернення № ____ від "___” __________ 200_ р.;

5. Копія опису про відправку копії позовної заяви відповідачу № _____ від "___” __________ 200_ р.;

6. Копія квитанції про відправку копії позовної заяви відповідачу;

7. Оригінал платіжного доручення про оплату державного мита;

8. Оригінал платіжного доручення про оплату витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.

  

Всього на ______ аркушах.        

 

   Директор                                                       ___________________

                                           М П

Меню сайту

Форма входу

Пошук

Календар

«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0